UCCP-kertomus

UCCP eli United Contact Center Professionals. UCCP:n ensisijainen tavoite on luoda ja mahdollistaa olosuhteet Suomessa tuotetun monikanavaisen vaihde-ja asiakaspalvelutuotannon menestymiselle kansainvälisessä kilpailussa. Palvelutuotannon yhdistäminen Suomessa UCCP:n alle auttaa alamme toimijoita saavuttamaan yhdessä tarvittavat valmiudet, jotta voimme vastata kansainvälisten markkinoiden isoihin palvelutarpeisiin. Keskittämällä resurssit, koulutuksen henkilöstöhallinnan, esimiestyön, ohjelmistot, tekniikan, tilat ja muut hallinnolliset asiat voimme tuottaa palvelukeskussektorille tuntuvia kustannussäästöjä, joiden myötä pystymme panostamaan henkilöstön määrään ja tarjoamaan yhä useammalle suomalaiselle mielenkiintoista ja merkityksellistä työtä UCCP:n parissa sekä tämän myötä parantamaan merkittävästi myös Suomessa tuotettavan asiakaspalvelun laatua.

UCCP- sivuiltamme löydät alan ajankohtaiset tiedot mm. koulutukset, tapahtumat, blogit, ja kilpailutukset. UCCP portaalin on tarkoitus toimia alan kohtaamis-ja verkostoitumispaikkana sekä yhteisenä ideoinnin-, suunnittelun-, ja kehityksen keskiönä. Me asiakaspalvelun ja contact center- alan asiantuntijat voimme yhdessä kokoontua ratkaisemaan alamme haasteet sekä avata suomalaisten contact centereiden ja asiakaspalvelukeskusten ovet myös maailmalle.

Tervetuloa mukaan kehityksen tuuliin!