Blogi

Saitko tekstarin?

— 29 maaliskuuta, 2017

Jatka lukemista

Asiakaspalvelun vuosi 2017

— 26 tammikuuta, 2017

Otsikosta huolimatta jokainen vuosi, vuoden jokaisena viikkona sekä päivittäin tapahtuva asiakaskohtaaminen on se hetki, jolloin meidän tulee onnistua ja lunastaa se lupaus, jonka olemme antaneet. Annettu lupaus tarkoittaa mieleenpainuvaa tilannetta, jossa asiakas kohtaa asiakaspalvelijan, myyntihenkilön tai kenet tahansa meistä. Mieleenpainuva kokemus on positiivista virtaa, joka valtaa niin asiakkaan kuin asiakaspalvelijan, sekä parhaassa tapauksessa koko ympäristön.

Jatka lukemista

Asiakaspalvelun ihana flow

— 16 tammikuuta, 2017

Näin vuoden alussa ämyreiden tulviessa kehotuksia äänestää erilaisia työelämän sankareita menneeltä vuodelta niin näyttelemisen, radiojuontamisen, elokuvaohjaamisen kuin urheilunkin saralla, johtivat ajatukseni automatkalla miettimään jälleen kahden intohimoni yhtäläisyyksiä. Viittaan noilla yhtäläisyyksillä sekä asiakaspalvelun että urheilun taustalla vahvasti vaikuttaviin asennekysymyksiin sekä varauksettomaan ammattiylpeyden oikeutukseen. Edellä mainituista menestystarinoista erityistä mielenkiintoa siis herättää ensi viikolla pidettävän urheilugaalan palkittavat ja etenkin vaikuttajat gaalassa esille nostettavien menestystarinoiden takana.

Jatka lukemista